Kızlar hamileliğin başından beri çok şükür herhangi bir bulantı kusma baş dönmesi yaşamadım sanki hiç hamile değil gibiyim 35+6 oldum yine aynı bel ağrısı sırt ağrısı var sadece o kadar aslında hamile olduğumu bile anlamadığım durum bebeğin çok az hareketli olması bütün tetkikler tahliller ultrasonlar herşey en ince ayrıntısına kadar yapıldı çok şükür ikimizde sağlıklıyız ama hareketleri çok az varlığı yokluğu belli değil insan endişelenmiyor da değil bu durumda olan var mı sanki hiç doğmayacak gibi 🙄🙄