Hiranurr00 o haftalarda benim bebeğim de çok sakinleşmişti ben de sizin gibi endişelenmiştim. Şu an 36+5 günlerdir uyku uyuyamıyorum. Geçen kontrolde nstye girdim ama çok hareketli diye tekrar çekildi. Ultrason normalse sıkıntı etmeyin. Benim de karnıma herkes çok küçük ayına göre diyo ama bebeğim uzun. İç karnınız geniştir 😊😊