Dilara0606 Ay kizlarrr ne guzel uyuyodum bi sag tarafa donuyum dedim donmez olaydim rahat vermesi ve uykum kaçtı şimdi ve 3 saatlik uykuyla napcaksam sabah Uyumayanlsr sohbet edelim barii
Kizannesi92 Dilara0606 bende uyuyamıyorum bebem bu gece huzursuz kakasını yapamiyor sanırım geceden beri masaj yapıyorum gözümü kirpamadim hemen ağlıyor bide domuz gribi varmış oğlum okula gidiyor yakanirsak da bebeğe geçer mi korkusu sardı ne hikmetse 😕🤦
Kizannesi92 Dilara0606 sola dönüp uyumaya devam edin bence bebisten sonra anneler bir dönem zombiye dönüyor 😁
Dilara0606 RumeysaNur34 bende hic uyuyamam aslinda geceleri bugun 12 den sonra ağırlık çöktü uyudum ne guzel geri uyandim iste uykum kaçtı
seymaaa123 Ah gece yataktan çok tuvalette vakti geçenler ve her kalkışta geri uykuya dalmakta zorlanmalar 🥺🤷🏼♀️😂
Dilara0606 seymaaa123 ben sadece ilk başlarda oluyo diye biliyodum sonra iste bebek yuksri ciktikca geciyo diye biliyosum ki benim gecti 21+2 yim gerimi baslicak yaaa😔😶
seymaaa123 Dilara0606 asıl bu haftalarda gününüzün çoğu tuvalette geçiyo bebek baya baskı yapıyo mide yanmaları cabası sağa sola yattım meselesi kalça ve bel ağrıları 🤦🏼♀️ Resmen gün sayıyorum 😂
seymaaa123 Dilara0606 ah maalesef şu an en güzel haftalardasınız bol bol uyuyup tadını çıkarın son zamanlarda yeterince uyku ile aranız açılacak
Dilara0606 seymaaa123 benim basından beri düzenim yok ya basta iste mide bulantısı filan uyutmazdi Şimdi ise tekmeleri rahat edememem huzursuz bacak sendromu vsvs iste son 3 ay nolur bilmiyorum Basından beri hep uyku duzenim bozuk yani
Kizannesi92 Dilara0606 ben hamileyken sabaha kadar oturur ikindiye kadar uyurdum bir ara bebem de 49. Günde aynı anası şimdi ikimiz sabaha kadar oturup akşama kadar uyuyoruz
ozmus Dilara0606 aslınsa başlarda rahattım ben ama sona yaklaştıkça doğum korkusu, tuvalete gitme sıklığı beni çok yordu 🤷🏻♀️😊