@Mocuzem_21 ay seninle aynıyız 33+4 🤗toplanma, bel ağrısı ne ararsan var yürüyüş yapayım diyorum 10 dakikada semsert oluyor karnım nolacak bilmem ama doktor normal dedi bana artık bunlar olabilir olduğunda soluna yatıp uzan dinlen dedi nerdeyse günün tamamı uzanmam gerek 😂çünkü çamaşır sersem anında öyle oluyor 1 saat yatmam gerek sonra daha da önümüzde baksanız en az 1 ay var doğuma Allah yardımcımız olsun