Tgbpoyraz Damla25 17 haftalığım sol çenem komple ağrıyo uykumda bile hissediyorum bende merak ediyorum yaptıran var mı
Kbrumt68 Kızlar ben yaptırdım ama 1. Trimester de yapmadılar o yüzden mecburen bekledim 2. Trimesterde 2 dişimde kanal tedavisi yaptırdım. Çelik yelek giydirdiler bi problem olmadı çok şükür
Nursema99 Ben daha bugün gittim doktor röntgen yelekle de olsa röntgen çekip riske girmeye gerk yok açınca görürürüm dişinn ne olduğını dedi haftaya tedavi edecek ne yapacağına açınca karar verecek