Dilankaraman Kızlar bugün öğlen 12den beri sancı çektim sancı durdurucu 3 serum 4 dil altı hap verdiler banamısın demedi benim oğlan sezeryanla aldılar 2300 doğdu ama solunum için küveze aldılar sizce ne kadar kalır birde dualarınıza çok ihtiyacım var 🙏
Dunyabebek Dilankaraman çok geçmiş olsun. En kısa zamanda bebeğinizi sağlıkla alın kucaginiza inşallah. Kilosu az değil bence bir iki haftaya toparlar.
esratpl Dilankaraman çok geçmiş olsun ve hayırlı olsun aynı zamanda🙇🏻♀️🌸 inşallah çok uzamadan kavusursunuz bebişinize💖
alparslanin_annesi Dilankaraman canım kilosu iyi şükür toparlar inşallah tez zamanda Rabbım tez zamanda kavuştursun sana
Nnurdan Dilankaraman cnm kilosu iyi MaşALLAH fazla durmaz küvezde ALLAH ın izniyle biran önce sağlıkla kavuşun inşALLAH
Dilankaraman alparslanin_annesi amin inşallah canım morel oluyor sizlerden iyi şeyler duymak gerçekten 🙏
Dilankaraman Nnurdan İnsallah canım kilosu iyi solunum için aldılar ciğer filmi olsun kan tahlilleri olsun çok güzel çıkmış çok şükür 🙏
Hayal0102 Ben de bu gece 34+0 da sezeryan oldum şu an bebeğim kuvezde solunum cihazına bağlı 2200 gram. Size bir tarih verdiler mi şu zaman çıkacak diye. Ya da çıktı mı bebisiniz
11annebebek Hayal0102 inşallah tez vakitte kavuşursunuz bebeğinize ultrasonda en son ne zaman bakıldı kilosu aynı mıydı doktorun söylediğinle
Dilankaraman Hayal0102 yok canım tarih vermediler ama 7 gün 10 gün arası diyolar rabbim biran önce evlatlarımiza kavuşmayı nasip etisin
Hayal0102 11annebebek amin inşallah. Sağolun. En son 32 de gitmiştim 2 haftada bir gidiyordum. 32 de 1720 gramdi. Acilmam oldu bebeğim makat gelisliydi o yüzden direk sezeryana aldılar doğumdan önce ultrasonda kilosu kaçtı bilmiyorum yani
11annebebek Dilankaraman geçmiş olsun inşallah tez vakitte alırsınız bebeğinizi kucağınıza en son doktor kontrolünde kilosu aynı mıydı acaba doğum kilosuyla
Hayal0102 Aminella Sancim vardı biraz acile gittik acilmam 4,5 5 lerde çıktı bebeğim de makat geliş olunca beklemediler alalım hemen dediler