Bugün 32 haftalık olduk bebeğin suyu fazla kilosu fazla denildi şeker yüklemesi yapıldıktan sonra insülin kullanmaya başladım doktorla hiç konusmadik ama sezayan olurum diye düşünüyorum ne zaman belirleniyo doğum şekliniz ve net gününüz acaba merak ediyorum 🙂