Sabriyee 41 oldum şuan. Cuma günü tekrar gidecem ne olacağına karar verecek. Suni sancı verecek yada sezeryana alacak 🤦♀️
Lavinyasnmz 40+0 oldum cumartesi gününe kadar bekleyeceğiz. Neler yapıyorum neler ama gelmeyince gelmiyormuş.😭
Hayalimbenim Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin biz de en fazla pazartesi ye kadar beklicez ama inşallah hepimiz de doktorlarımızın verdiği süreden önce doğum yaparız 40 ı geçince riskler artıyor malum korku sarıyor insanı açılması olan var mı peki