40+2 ye kadar bekledim kendim normale oladar hazırlamıştım ki taki bugüne kadar. Alttan muayene oldugumda doltorum direk sezeryana alalım dedi bebeğin kilosuda 4 oldugu için kibarca bu bebek burdan çıkmaz dedi endişe içşndeyim sezeryan hakkında hiç bir bilgim yok sonrasında nasıl yapıcam Allahım cok korkuyorum sabah 7 de hastanede olucaz dualarınızı eksik etmeyin🙏🏼