mndgl_2555 bu 3. cü doğumum olucak diğerlerinde hiç kullanmadım acaba sezeryan olup hemen korse takan varmı yada nezaman sonra takabiliriz
Baharozdemir Ikı gün sonra giyebiloyormusuz benim de 3 uncu sezeryanim diğerlerinde kullanmadım niyeyse