Yagmur-um Merhaba herkese. Bugün öğleden beri koku alamiyorum. Basına gelen var mı? 1 haftadır hafif bir öksürük vardı galiba covidim😔Koku kaçıncı gün gidiyor ve süreç nasıl ilerliyor gebelikte covid geçirenler bakabilir mi😔
Lifeis Yagmur-um herkeste farklı ilerliyor süreç. Ben tat koku kaybı yaşadım önce 4 gün oldu hala yok. Ama grip de olsaniz gidebiliyor tabi. Test yaptırın bence de
Minoo01 Yagmur-um ben de 1 haftaya yakın gelmedi. Şimdi yeni yeni tat ve koku geliyor. Ama hala az derecede koku ve tat alıyorum.
adsmom Yagmur-um bende önce diğer belirtiler oldu eklem ağrısı ateş boğz ağrısı gibi, pozitif çıktıktan 5 gün sonra tat ve kokum gitti
Yagmurdgdgn13 Yagmur-um 26 haftalıkken kovid oldum ilk gun sırtım çok ağırıyordu sanki doğuracaktım. uyudum sabahı bogaz agrısıyla uyandım. Akşamı zor ettim vücûd agrısı inanılmazdı test verdim pozitif çıktım. üçüncü gün koku tat gitti. Su an 36 haftalık olduk. Henüz koku tat yok KBBye gittim 6 ay koku ve tat gelmeyebilir dedi.
Gizemin-minnakI @Yagmur-um canım çok büyük bi salgın var kovid değilsin bellki de . Benim 3 gündür öksürük ateş vücut ağrısı boğaz ağrısı var. Test verdim negatif çıktı . Doktor bana domuz gribi olabileceğimi söyledi. Ama sanmıyorum ben üşüttüm . Yine de bilmiyorum. Parol ve antibiyotik kullanmaya başladım . Önce test verin . İnşallah negatifse kbb bölümüne gidin .
Lifeis Yagmur-um ben de bacak ağrısı oldu yüzümün sağ tarafı kulak dahil ağrı oldu. Öksürük oldu iki gün. Şimdiı daha iyiyim 5. Günüm.
Yagmur-um Bugün test yaptırdım malesef pozitif im kizlar😔inşallah bu şekilde atlatırım. O kadar dikkat ettim ki kimseyle görüşmedim ama nerden bulaştı bilmiyorum😔
Lifeis Yagmur-um geçmiş olsun. Yeni karara göre karantina 7 gün olacakmış. İnşallah hafif atlatirsiniz. Benim 5 gündür tat koku yok. Ama diğer belirtilerim bitti neredeyse.
Yagmur-um Te Lifeis teşekkür ederim âmin inşallah şimdilik arada gelen öksürüğüm ve koku kaybim var ilerlemez inşallah. Sağlık bakanlığından aradılar 14 gun dediler bakalım. Size de çok geçmiş olsun 🙏
Yagmur-um Atlatmışsınız şükür Allah bir daha göstermesin. Kan sulandırıcı kullandınız mi benim doktorum gerek yok dedi.