Dunyabebek Kızlar tuvalete oturuyorum cisim baya uzun sürüyor bunun sebebi baskı diye düşünüyorum. Kalkicam akmaya devam ediyor. İnşallah suyum degildir
Ayaz2016alya2022 Dunyabebek bende merak ediyorum suyun gelmesı nasıl oluyor 2 gebeliğim ama ılkımde sancılanmıştım suyum gelmedı önce
Ozlem2206 Dunyabebek o baskıdan dolayı oluyor canım bende yaşıyorum aynısını su olduğu zaman sıkmayla falan tutulmuyormuş hiç bişekilde
Eliza22gzm Dunyabebek aynı dert bendede var hatta suyum geldi zannettim bir kere çünkü benim kontrolüm dışında geldi resmen arkasına tekrar idrarım vardı hala fakat inanılmaz zor yapıyorum baskıdan dolayı ama doktorum suyumun gelmediğini öyle zannettiğimi söyledi 🤷🏻♀️
Fundish Benimde ilk hamileliğim ama biri burda yazmıştı.çişimi yaparken kontrollü yapıyorum diye.tutup bırakabiliyorsan çişinizdir ,tutuyorsun ama akmaya devam ediyorsa suyunuzdur demişti
whitedream Dunyabebek su da olabilir 37+2 de suyum geldi bende anlamadım başta meğer suymuş 4 gün oldu sezeryanla alındı 38 haftaya gün aldıydık durmadı ufaklık
benimmdunyamm Dunyabebek normalde gelmezmis ama sen yazınca şuan yazmak istedim geçen bizim bir tanıdık vardı kızın sancısı falan hiç birşeyi yokmuş tuvalete falan gidiyormuş su geliyormuş sonra geri gidiyormuş hatta iki üç kere altına yapmış diyim bu da çiş sanmış usuttum sanmis sonra doktora gitmislr bunu normal doğuma almışlar meğersem suyu gelmiş dikkatli ol canım