Tazeannee000 Kızlar şuan lavaboya kalktım peceteyi sürünce kan geldi 19+1 bisi olur mu cok korkuyorum nolur
glsm_kr8383 Tazeannee000 Olur tabbi kide. Kan hiç bir hafta da normal değil. Bi baksınlar belki Allah korusun düşük riski fln vardır. Progestan verir belki
-Bal123- Tazeannee000 İhmale gelmeyin böyle bir durumla karsilastiysaniz vakit kaybetmeden hastaneye gidin
Glsh14 Tazeannee000 bunu burda kimse bilemez belki dusuk tehlikesi olusmus olabilir yada olmayadabilir.hic dusunmeden acile git bisey varsa hemen önlemini alirlar canim
Onner Tazeannee000 afedersin büyük abdestini yaptiysan makat girişinden de gelmiş olabilir. Bende kabızlık vardı büyükabdestimi yaptiktan sonra peceteyle kurularken kan geldi o an korktum ama sonradan anladım vajinadan gelmediğini. Böyle bir şey olmuş olabilir mi? eger vajinadan geldiğine eminsen doktora görün mutlaka
Beybisininannesi Tazeannee000 durma sen burda Kalk hastaneye git Herşey olabilir O haftalarda mesela yan komşumun damarları çatlamişti ondan kanaması oldu Ayağa kalkması yasaklandı vs vs Kadin doğum olan bir acil baksın Önlem gereken birşey varsa alınsın
asil58 Tazeannee000 oncelikle sakinligini koru bende de olmuatu o haftalarda kese dışı kanamada olabilir..progestan veya prolutin kullaniyor muydun..gun icinde ne yaptığını düşün ve mutlaka doktoruna söyle..cok vakit kaybetmeden bir kadin dogum acile ya da doktorunun oldugu hastanenin aciline git..insallah hic bir sıkıntı yokturdur..
Tazeannee000 Kızlar peçeteyle temizlerken geldi oncesindede cok kaşıntı olmustu çamaşırımda gormedim 10 dk sonra tekrar baktim birşey gelmedi
Tazeannee000 Progestan vs.kullanmadim hic. Evet bnde de kabızlık var hatta basur oldum Bu ara ama lavaboya gittiğimde küçük abdestimi yapmıştım o sira
asil58 Tazeannee000 hayir alttan muayene olmaz diye biliyorum.. sen yine de hazirlikli git ama.. akintiyla beraber peceteye gelmisti benmkide
Bbb1982 Belkide kaşımaktan olmuştur mümkünse aynayla bakın deride yırtılma va olmuşmu die, birde devamlı gelen kırmızı kan değilse sıkıntı yoktur inşaallah
Tazeannee000 Şuan hâlâ bir leke yok belki kasinmaktan olmuştur eğer devam etseydi gidecektim hastaneye sabah gidicem
Askpare Tazeannee000 ben senin yerinde olsaydım beklemezdim çünkü Allah korusun bir durum varsa sonra çok üzülürsün önlemi elden bırakma kuzu geçmiş olsun