Didem4957 tabikide evde çekmen daha iyi zaten 10 dk da bir geliyormuş düzenli sancin bana göre hastane takibi daha iyi 1 gün geçirmişsin hemen hemen ben bile ilk doğumda hastanede sancı başlatıldığı halde onca sancin olmasına rağmen acilmam olmayınca sezaryen oldum bebeğimin kalp atışları birazcık yavaşlamisti bende dayanamıyordum hiç riske atma gerek yok bana kalırsa dusunu al hazırlan ve git içinde ferah tut sağ saglim bebeğine kavuşursun çok hızlı bir doğumun olur inşallah ♡