Sevval0811 Kızlar bugün kontrolüm vardı tam 37.haftadayım bebek 3350 kilo olmuş doktor biraz fazla böyle devam ederse sezeryan olabilirsin dedi sizce de çok mu 😏 sizin bebekleriniz ne kadardı bu haftada
Edaeymen Sevval0811 bnde 36+4de gittim 3300 kg dedi bugün yarın doğurursun dedi e hadi doğurmadım 4kg olursa ne olacak d sezeryan mı dedim yok doğurursun hiç bişede olmaz dedi sizin ki de gayet normal korkmayın bnce
alparslanin_annesi Sevval0811 ablam 35 haftalikken doğum yaptı sezeryanla 3,700 doğurdu tabi sonra hemen gidiyor kilo ama olsun😂 aklıma geldi birden inşallah benimki öyle olmaz sağlıkla gelsinler insallah