MrsMavis defnelobe kanama ağrı yoksa birsey olmaz allahin izniyle ancak eğilirken dizlerinizi bükerek eğilmenizi ve ağır kaldırmamanizi tavsiye ederim kaç haftalıksiniz
teletabi defnelobe kaç haftalıksınız? Dikkat edin yani bizde olmaz sizde olur Allah korusun🙏🏻Belden değilde dizlerden destek alıp eğilin çömelir gibi önerilen şekil o çünkü. Kanama ağrı vs yoksa korkmayın. Bende gün içinde 12 kiloluk oğluşumu kaldırıyorum şükür bişey olmadı ama siz dikkat edin ne olur ne olmaz. Dediğim gibi bizde olmaz ama sizde olur. Sizde olmaz bizde olur. Sağlıcakla alın kucağınıza 🥰💜
mrs_atalay Benim de namaz kılarken aşırı kalp atışım hızlanıyo başım dönüyo. Namazı zor bitiriyorum. Biter bitmez uzanıyorum baya bi zaman yavaşlamıyor kalp atışım namazı da yavaş kılıyorum aslında ama bilmiyorum. Oturarak kıl diyolar