fatma-kpnk canım herhangi bi 1 numara mama alsan kafidir. Humana, aptamil, hipp, sma confort.. 1 olcak sadece
Üstelik denemen lazım hangisini sevecek kaldırcak diye. Küçük boyundan alabilirsin.
Bunun
Pahalisi da var ucuzu da maddi durumuna göre tercih edebilirsin.
Ayrıca
Bu olayın sadece anne sütüyle bi ilgisi yok
Bebeğin vücudundan atılması gereken maddeler var ve bu sadece besinle oluyor.
Aç kalmaması lazım.
Saçma sapan sarı bez bilmem ne hurafelerine de inanmayın lütfen.
Çocuk morardığında da mor giydirmiyoruz ne de olsa..
Gitmişsindir illaki ama gitmediysen de hastaneye gitmekte de fayda var.