Kızlar annemde kalıyorum 1,5 aydır inşaatım var evde ve hamileyim biliyorsunuz. 38+3’ oluyoruz bir kaç dakika sonra. Hastalanıyorlar sanırım korona oldukları düşünüyorlar yarın test yapacaklar çünkü teyzemlerle görüştük onlarda korona oldu. Ben nasıl önlemimi alabilirim? Ne tavsiye ediyorsunuz? Doğuma yakın bide korona olursam bittim vallah