Kbra00 canım 1 yıldır psikolojik her ay kasık ağrım oluyor ama bebiş olmuyordu taaa ki geçen ay herşeyi sildim tüm programları gebeliğe dair tüm düşünceleri kafamdan sildim çünkü her ay çok yıpranıyordum artık bana bebek lafı etmeyin kapatın dedim çevreme ve 1 aydır bebekdüşüncesinden uzakta farklı şeylerle meşgul oldum bat 6 ocaktı adete 4 gün kalasıya test yaptım çıktı şok oldum 3 test yaptım 3 ünde de çıktı kan verdim 3 haftalık gebeyim çok şükür yani demem o ki vücudunu biraz kendine bırak çok düşünme beyin neyi çok düşünürse onu bilinçaltı yaptığı için stres oluyor ve hormonlarını direk seni etkiliyor umarım güzel haberlerle gelirsin bu ay bizlere 💐