Bende de migten var, ne yazik ki cekiyoruz…
Migren taşi var, watsons da gormustum, ondan kullaniyorum ben, anlima, sqkaklarima iyice surup karanlikta dinleniyorum..
O yoksa,
Genisce bir pamuga kolonya dok, ates dusurmek icin alnimiza koydugumuz gibi, ve kolonyanin uzerine de, tiz karabiner serp ve alnima koy, dinlen..
Basini tulbentle bagla, ve gozlerine soguk kompres yap…
Dinlenmekten baska caren yok…