Ya şu ni kaç gündür çok hareketli olan kızım Bi sakinleşti evet hareket ediyor ama eskisi kadar çok değil. Makat geliş pozisyonunda o yüzden zaten kasığımda hissediyorum. Mesela önceden Bi sağda olurdu Bi solda içeride kavga ediyor gibi karnım çalkalanırdı resmen hareketlerinden. Çok seviyordum o hallerini şimdi azaldığı için çok üzülüyorum 😑😑 7/24 hareketlerini hissetsem yinede bıkmam