[silindi] Merhaba kızlar, az önce Kağan Kocatepe’nin bir videosuna denk geldim. Gebelikte asla yapılmamalı veya mutlaka şunları yapın denilenler hakkında. Hepinize faydalı olacağını düşündüm.
Deletedmom623737 [silindi] Çok doğru söylemiş Gerçekten anlamıyorm burda çok saçma postlar açılıyor yok onu yedim bir şey olur mu yok bunu yedim bir şey olur mu sanki burası Google aratma 🤣 Canımın çektiğini yiyorum valla Sağa da yatıyorum sola da yatıyorum bakıyorum sırt üstü uyanmış oluyorum bunu arkadaşıma söyleyince şoka girmişti hatta şoka girelecek bir şey varmış gibi doktor kesilmiş herkes 🤣valla hiç bir şey için de kendi mi suçlu hissetmiyorum
BesteKc [silindi] bu adama bayılıyorum valla, yok sağa yatma, yok hamburger yeme saçma sapan ne varsa anlatıyor her videosunu izliyorum valla çok iyi bir doktor
[silindi] Deletedmom623737 evet bende bibpost açmıştım sufle yesem bir şey olur mu diye çünkü korkutuyorlar gerçekten insan ne yapacağını şaşırıyor😂