Çok acılar çektim, iyileşemicem diye düşündüm ama çok şükür koronayı atlattım karantinam bugün bitti 🙏💃🏻🥳bu süreçte hiç bakmadılar hastanede bebeğime😞 yarın kendi doktoruma kızımı görmeye gidiyorum, çok merak ediyorum kilo aldı mı, bu süreçte ona bir şey oldu mu diye 😞🙏 28+3 haftalık olduk bu arada 🥳