20 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Tuvaletimin geldiğini hissetmiyordum. Çok sıkıştığım zaman anlıyordum idrarımın geldiğini. Tuvalete gittiğimde de yaptığımı hissetmiyordum. Sezaryen uyuşukluğundandır falan deyip fazla önemsemedim ilk başlarda. Şuan 20 gün oldu hala aynı şekilde devam ediyo ve idrarım bittikten sonra sanki enfeksiyon varmış gibi yanma ve acı oluyo. Başına böyle bi durum gelen var mı ? İnternette araştırdığımda sezaryende hasar oluşabildiği yazıyo. Napmam lazım ?