30 haftalık olduk dün özele gittim hep bu zamana kadar kıza benzettiler ama net bişey de diyemediler. Dün de aynı şekilde doktor ilk başta kız dedi daha sonra lafımı geri alıyorum gömülü pipi de olabiliyor ona benzettim emin olamadım dedi baya bi baktı sonradan tekrar kız sanırım dedi ama kafam acayıp karıştı 🤦♀️orda çıkıntı var gömülü pipi olabiliyor dedi bu durumla karşılaşan var mı beni bir aydınlatın lütfen 🙏