SYG canım benimde 9+4tü ama 8+3te kalmıştım 4 hastane gezdim . Sonunda kürtaj oldum . Söyle söyleyim belirtilerin devam ediyor mu ? Koku hassasiyetin nasıl unutkanlık var mı göğüsünün ucuna dokun sızlıyor mu bunlar bende kaybolmuştu ama kalbi durduğunu anlamamıştım sonra düşününce bunların kaybolduğunu halsizliğimi ve unutkanlığımda hatırladım