Elika0 son haftalarda surekli nts gerekiyor randevu bulamazsanız randevusuz olarak alır takipli olduğunuz doktor diye düşünüyorum ben başka devlet hastanesine gidiyordum kontrole benim doğum sıkıntılı olduğu için acil olarak Zeynep kamile yönlendirdiler. Ama takipli doktorunuz sorun etmez diye düşünüyorum. Doğum başladığında dogumhane muayene kısmına falan hiç kimseyi almiyorlar eşinizi numarasini istiyorlar oradan bilgilendiriyorlar ilk girdiğiniz ve çıktığınız yer tamamen farklı ailenizi bilgilendirin sizi doğuma aldıkları an başka yere geçmeleri gerekiyor ki doğum bitince anons veriyorlar oradan duyup yanınıza geliyorlar. Doğumdan çıkınca bi odaya alıyorlar oraya bebeğinizi direk getirip emzirtiyorlar herhangi bi sorun yoksa hemşire alıp muayene edip tekrar yanınıza getiriyor. Refakxinizi uyarın bebegi yanınıza getirdikleri gibi bi kac foto ve video cekin. Olur ya küveze almak zorunda kalırlarsa bebegi 1 kere daha görebiliyorsunuz sonrasinda 15 günde bir sadece anne görebiliyor emzirtmiyorlarsa ve foto çekmek yasak haftada 2 gün arayıp bilgi veriyorlar sadece. Farkındayım felaket senaryoları gibi geliyor ama ben yaşadım günlerce bebeğimi göremedim eşim sadece 2 kere gördü 17 gün boyunca göremedi bile son 7 gün kala anne bebek uyumuna çağırdılar gizliden foto video çekip eşime gösterebilmistim. Umarım hiç bi sıkıntı olmadan hayırlı ve sağlıklı doğum yapar bebeğinizle çıkarsınız kalbiniz gönlünüz ferah olsun sormak istediğiniz bise olursa sorarsınız