Merhaba kızlar birşey öğrenmek istiyorum benim şubatta Allah’ın izniyle doğumum var malum herşeye zam geldi doğum ücretleri baya arttı ben en başından beri aynı doktora gidiyorum eski kayıtlı hastalara eski fiyattan doğum ücreti oluyor mu yoksa yeni fiyat neyse o mudur bazı kişiler eski fiyattan yapması gerekiyor hastanenin diyor kafam karıştı