Rukiye24 5+6 dan sonra 6 mı oluyor 5+7 mi. Bide bende pek fazla belirti yok sürekli acıkıyorum birde uykum geliyor çokca bulantı vs yok sizlerde durum ne
Seydaisik Rukiye24 Bende uygulamaya göre 8 ama doktora göre 6 haftalığım. Aşırı midem bulanıyor herşeyden, halsizlik ve uyku zaten var. Hiç bir şey yiyemiyorum 🥵 mutfağa giremez oldum 🥺
elisammmm Rukiye24 Umarım hep böyle iyi geçer hayatınızı ciddi oranda etkiliyor malasef hamilelikte olan mide bulantısı kusma beni perişan etti hamile kalmadan önce basite alıyordum ama çok zormuş ve hamilelik dönemini kolaylıkla geçirenlere maşallah diyorum 🤭Benim iki kolumda deli deşik iğne ve serumlardan dolayı😢🥺
Ayselinaaa Bende 6 haftalik hamileyim. Halsizlik ve cok uykum var, bisey yaptigimda hizli yoruluyorum ama baska hicbirseyim yok cok sukur🙏🏻😄