hafsam_omerim benım goz numaram 3 yasında , 4 müş , ve aılede kımse gozluk kullanmıyor sorun yok kımsede, suan 26 yasındayım, belkı ınanmazsanız ama , doktorum sen herseyı goruyorsun normal ınsanın gordugunden daha ıyı goruyorum gercekten ama makınede gozumde numara cıkıyor, ben gozlugu cok duzenlı kullanmısım kucukken annem ben uyudugum zaman gozumden cıkarırmıs, kucukkende gayet net goruyormusum, hosteslık yaptım 2.5 yıl , gozumde numara cıkıyor normalde hostes olamazdım ama, bana bakan doktor sen herseyı cok net goruyorsun ben senın gozlerıne numara yazmıca m demıstı aagolsun, hamıle olunca sankı bi baş agrısı falan yaptı, ılerleyen zamanlarda kesınlıkle lens kullanmasın gozlugu takabıldıgu kadar taksım hıcbırsey olmaz