Semiha_t Hanımlar kalp atışını ne zaman dinlediniz ben bugin gittim uygulamaya göre 6+1 gebeyim doktor cuma günü gel kalp atışını dinliyelim dinlemezsek gelişmeyen gebelik dedi bu durumu yaşayan varmı bide benim yolk kesesi de oluşmuş
papatya981 Semiha_t 4 .haftada kese gördüm garanti olsun diye 8.haftada gittim hem bebeğimi hem kalp atışını görüp duydum erken gidince duyulmuyor bazen boşuna kendimi strese sokmak istemedim
Btl-Als Semiha_t 6 haftamda gttim kese var dedi 7 haftamda gttim kalp i atyo ama dahada kuvvetlensin dedi perşembe gene gitcem 8 haftalk oluyrom bu sefer dinletcem dedi bakalım 🥰
papatya981 Semiha_t bence 1 hafta daha bekle olumsuz birşey duyarsan inssn üzülüyor sürekli duusnuyor
Semiha_t Btl-Als benim de uygulamaya göre pazartesi 7 haftalık oluyor pazartesi gideyim diyorum sizinde yolk kesesi felan oluşmulmuydu kalp atışından önce
Btl-Als Semiha_t Valla bana öyle şeyler falan dememişti kesen gayet güzel demişti haftaya tekrar bakalm demişti
Semiha_t Ebru-Budak doktor bide tam haftalığınıda söylemedi ben uygulamaya göre biliyorum pazartesi 7 haftalık oluyor o zaman gideyim diyrm
Ebru-Budak Semiha_t evet istersen öyle yap daha iyi olur arkadaşımda 6 hafta 4 günlükken dinledi bende ama onun normal şekilde ultrasonla dinlememiş alttan dinlemiş benim ultrasonla normal yolla dinşedi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı☺️
Ebru-Budak Semiha_t hayırlısı olsun hakkında dinlersin tez zamanda dediğim gibi doktordan doktora değişiyor
Semiha_t Yesim yok bana geç döllenme demedi canm Yolk kesesi felan oluşmuş dedi kalbi yeni oluşmaya başlamış dedi bende pazartesi günü gidecem cuma gel dedi ama pazartesi gidicem
Seydaisik Semiha_t Ben 6. haftanın içindeyken keseyide bebeği de kalbini de duydum çok şükür vajinal ultrasondan. Ama kişiden kişiye değişiyor bence 🌸