Osgeee41 benimde sezaryen canım aynı senin gibi ilk dogumum sezaryen olmustu 😊 24+0 da 698 gramdı yanlış hatırlamıyorsam 😊 yaaa ultrasona cok guvenmiyorum eksik veya fazla dogabiliyorlar ilk kızım dogumdan 1 hafta once 3.400 51 cm cıkmistı 2.825 47 cm doğdu 🤦♀️ hala minyon 2 yaşında 11 kilo 85 cm oldu iste genetik ben 1.59 hamilelikten once 49 kiloydum babası 1.82 66 kilo bizdende iri yarı bir çocuk olmazdı heralde 😂