Normal olsun diye ugrastik 3 cm aciklik ve kafasi yukaridan asagi bi turlu inmeyen bebegim beni baya zorladi normal dogum sanci gercekten kolay is degilmis ama beni daha zorlayan catala cikip surekli acilma varmi diye bakilmasi oldu en son doktorum normal dogurursun ama sabahi bulur ve zor olur deyince sezaryan dedim denedim cektim ama kızım sagolsun yardimci hic olmayincq pes ettim.Belden asagimi uyusturdular o an dogum sancilarim kayboldu oyle guzel geldi ki on uyuya kalmamak icin direndim :)
Kizim hemen geldi o kadar guzel ki anlatamam kokladim optm sonra dikis nakis hissetmiyorsun tabi.odama ciktm hala uyusugum regl agrisi gibi bi agri var evet ama o catal ve dogum sancisinin yaninda viz gelir diyorum ilk kalkisim yurumem de kolay oldu diyebilirim
Bu arada sutum var kiziminda masallhi var memeden ayrilmiyor suan yetmiyor sanirim ama emiyor kaka ve cis yapmasini bekliyoruz.
Dogali 4 5 saat olmasi ragmen kucakta yada memede durmayi tercih ediyor 🥰🌸💖
Dogum yapmaya hazirlanan annelere tavsiyem kendinizi bilin neye katlanabilirim neye katlanamam doktorunuza guvenin her iki turlude gecip giden bir surecin icinde oldugunuzu en zor zamanlarinizda aklinizdan cikarmayin saglikli dogumlariniz olsun🌸🙏🏼