okuyor Beyza_Nr ben de bugün sağlık ocağına gebe izlemine gittim. El ve ayaklarıma bakıp ödem var dedi. 30. Haftadan sonra başlaması gerekiyormus ödemin. Çok erken başlamış sende dedi. 24. Haftadayim. Tuzu kes dedi. Tansiyon nedeni ile hiç tuz tüketmiyorum zaten. Su iç bol bol dedi. Suyu az içiyordum. Onu artiracagim.
Elifnur13 Beyza_Nr gun icinde cok ayakta yada cok hareketsiz kalmayin uzanirken ayaklarinizi yuksekte tutun bide pilates hocam bi hareket gostermisti onu yapın. Hareket soyle, sırtınız normal oturur pozisyonda ayaklariniz uzanmis durumda ayak parmak uclarindan bi birini asagi digerini yukari sonra ters sekildr yaparak kan pompalanmasini saglamis olursunuz gorselini birakiyorum https://www.google.com/search?q=odem+icin+ayaklardan+kan+pompalama+hareketi&client=ms-android-huawei&biw=360&bih=600&tbm=isch&prmd=ivnx&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjppuDgh5n1AhXOSPEDHUJTBhkQ_AUIFigB#imgrc=4eRNI3ff6VwzRM
papatya981 Beyza_Nr Arka arkaya içmeyin gün içinde bitirmeye çalışın bir siseniz olsun veya bardak belirleyin arka arkaya mide bulandırablir
hilalavciiii Su içmelisiniz çok zorlayın kendinizi ilerleyen dönemde sıkıntı olmasın diyetisyenim 2,5 - 3 litre dedi bana ödem olmaması için