Benim üst komşum vardi kızlarının yanında bebegi asla sevmezlerdi.. Çünkü kendince saklanıp.odaya mutfaga gidip kendi kendine konuşurdu annem.benis evmiyo babam.beni sevmiyor vs diye suan bebek 1.5 yasinda anca.anca kabullenir gibi , vallahi bende oglum doğduğunda 3 yasinda olucak ama bakalım Allah hepimize yardım etsin inşallah anniskolar🤲🥰