Tgce80 Merhaba arkadaşlar. Bugün doktora gittim 13 haftalık olmuşuz bebeğin cinsiyeti %80 erkek dedi bu durum ilerleyen haftalarda değişir mi? Erkek olunca pek değişen olmuyor diyorlar
Bktece Tgce80 Bana da doktor 13. Haftamda %80 erkek dedi değişmedi 33 haftaligim oğlum olucak kismetse
Zeynosunannesii Tgce80 yok bende öyle diyerek kaptirmsiim kendimi iki doktor erkek dedi bide 16da kiz dediler
Tgce80 Yesim bebek çok hareketliydi bilmiyorm bayağı inceledi ultrasonda aniden yüzde 80 erkek dedi doktorun annesi de ebeymis
ayvazece07 Özele gidiyorum 11 haftada 70 erkek dedi, 15 de 100 kız dedi bizde aynı mantıkla aynı kalır demiştik 😂
ayvazece07 Tgce80 eksi yiyordum hep pek bulantım olmadı max 2-3 kere oldu o da çok hafifti. Sık acıkma oldu