ftmnr_drgt bsra57 Sağlıkla gelsinler 🐣🧿bizde 32+1 iz gelişim 33+3 şeklinde, normal düşünüyorum doğumu bakalim ne zaman gelicek minnos🐣😊
bsra57 Duruliyaninannesi bilmem bende basmadım ama okumuştum bi postta Happy kidse atıyor yanlış alarm diyip geri geliyorsun 😄
Duruliyaninannesi Minimey09 benim ikinci gebeligim ilkinde yoktu bebiş dogdu butonu şimdi gördüm bende 🤭😇
Minimey09 Duruliyaninannesi bende 34+5 oldum 5 gün önce açıldı sürekli girip basasım geliyor sonra diyorum ya geri alamazsam napıcam o zaman diye ellemiyorum 😂😂😂 sağlıklı doğumlar dilerim sana da canım
Zuleyy Bastım ben tebrik ediyo sonra annelerin oldu hapyy kidsmi ne oraya davet ediyo geri dönmek icinde yanlıs alarm diye bi buton var ona basındca buraya döndürüyo😬😂
Minimey09 Zuleyy aa geri dönüş var yani iyi öyleyse basacaktım meraktan ya geri dönülmezse diye basmıyordum😂😂