papatya-123 Buket_dadas Tuba_2013 Tugcenuman Ben de 36+3 hiçbir belirtim kasılmam ağrım yok. 38+ dan sonra gelmesini istiyorum 🤣 Sizde durumlar nasıl. Böyle sakin geçerken birden başlama ihtimali var mı? Birkaç gün önceden falan belirti verir mi acaba
Srmckl Tuba_2013 inşallah canım içini ferah tut dua et stres yapma kavuşunca evlatlarımıza Allahin iziniyle❣
misirveannesi Ben de 37 oldum 🙏🏻 Sabah kontrolüm var. Doktorla bişey konusmadık acaba çatı muaynesi filan yapar mı dersiniz
mom2609 37+2 😀 ne ara geldik değil mi? Çok çabuk geçti diyorum ama şöyle kavuşmayı hayal edince üff geçmiyor diyorum. Özellikle zorlanmalar artınca bir an önce olsun bitsin istiyorum. Ben de sabırsızım yaniii😇