denizinannesi12 Kızlar 32+1 olduk karnımda bir sertleşme var sanki çok yemişim gibi nefes aldırmıyor geriliyor karnım normalmi daha önceki haftalarda hiç yaşamamıştım böyle birşey siz yaşadınız mı?