Annelikdeneyimi Haftadan sonra haftada bir kanamam ve sonrasında lekelenmeler olmaya başladı progestan kullanıyorum ama 9 haftadaym hala devam ediyor çok moralim bozuluyor gördükçe ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı bu ikinci bebeğin kalp atışları var ama kesesi küçük doktor bekliycez diyor ama bn psikolojik olarak çok yoruldm 😢😢
ZeEr_09 Annelikdeneyimi canim benimde 22.haftada başladı şu an 31.haftadayim ara ara kanamam oluyor Buda rahimde polip kaynakli..acaba olabilir mi sende de
Gulden_6006 Annelikdeneyimi kesenin boyutu kaç mm acaba bende de aynısı olmuştu progestan kullanmaya devam et geçer inşallah benim 9. Haftada geçmişti ama kese hala küçük
Annelikdeneyimi ZeEr_09 çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza almanızı dilerm doktor onada baktı ama polip miyom gibi birşey görünmüyor dedi regl sancısı gibi sancım oluyor peşinden kanama başlıyor
Annelikdeneyimi Gulden_6006 bebek iki cm ama kesenin boyunu sormak hiç aklıma gelmedi cuma kontrolüm var onuda sorayım inşallah bnmde geçer
Gulden_6006 İnşallah canım sen dikkat et kendine dinlen sürekli ağır kaldırma ultrason fotoğrafı verdiyse orda yazar crl yazan yerde yazıyor canım Annelikdeneyimi
Gulden_6006 Annelikdeneyimi bide bana genetik DNA testi önerdi ama 2 li taramayi yaptiricam eğer onda sorun çıkmazsa yaptırmayı düşünmüyorum canım sen gittiğinde sor istersen kese neden küçük olabilir diye ben sormuştum öyle önerdi testi