Zeynoo38 Hamilelikle birlikte hepimiz sağlıklı çocuklar dünyaya getirmek istiyoruz bunun yanında cinsiyetide merak ediyoruz 👶🏼 Erkek ve ya Kız çocukta ne gibi belirtiler yaşadınız?
Calasun Zeynoo38 bulantı 🤮 aşırı koku hassasiyeti ki en kötüsü bence😰 müthiş ekşi vişne yemekten dilim yara oldu hatta😝 birede ilk ayda hamile olduğumu bilmiyorken🐣cipsten nefret eden ben deli gibi baharatlı yedim sonuç değişmez ise erkek😂😁 17+1 deyiz
Hicrandgndmr Zeynoo38 bende 18 haftalık gebeyim oğlum olacak kesin şekilde ultrasonda gördük 😊 erkek çocukta bulantı olmaz tatlı yersin yok güzelleşirsin falan bunların hepsi yalan😂 6 kilo verdim bulantıdan tatlı da yemedim aksine sivilceden geçilmiyor yüzüm😂😂
tugbaninmucizesi Zeynoo38 hic bulantim olmadi 10.haftaya kadar 10.haftada 3 gun oldu simfi 12+2 yim mide bulantim yok eşki acı seyler istedim oğlum oluyor 💙💎😊
Saganak Zeynoo38 aşırı bulantı kusma göğüs ucu kararması göbekte tüylenme tatlı yemeyip ekşi tuzlu aşerme kızım olucak inşallah
Deryayahya Ekşi yiyorum en başından beri. İlk 10 hafta aşırı midem bulandı. Şu an 15+5 iz ve oğlum olacak. İlk çocugum da erkek. Onda da ilk başta ekşi sonra da tatlı yemeye başlamıştım. Onda bulantım olmamıştı ama belim çok ağrımıştı.
bsgnyy34 8 haftalığız mide bulantılarım aşırı derecede var, deterjandan bile nefret etmeye başladım, herkes rüyasında kız olarak görüyor bende bir kere kız olarak gördüm. Çok merak ediyorum 😍😍
Zeynoo38 Bende 11 haftalık hamileyim hiç bulantım olmadı sürekli acı şeyler canım istiyor iştahsızlık ta yoğun yaşıyorum bakalım benimkinin cinsiyeti ne olucak 😊 Allahım hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin inşallah 👶🏼
Mrtnurr Benim bütün belirtilerim herkese göre erkekti ama kızım olucak yani belirtiler tamamen boş öyle bişry yokk
Merve71 Bulantim yok denecek kadar az oldu kiymanin kokusundan tiksindim öyle tiksindigim birsey olmadı rahat bi 3 ay geçirdim.bolca meyve yedim şu an 15 haftalık olduk yarın gitcem belki öğrenirim cinsiyetini 😊
karahanzynep Zeynoo38 varsayimlar bir ihtimal tabi ama benim oglum olcak insallah bulantim oldu ama kusmam hic olmadi onun disinda rahat bi hamilelik geciyorum
Tubagrnc Hiç bulantım olmadı canım hep tatlı çekti çevremdekiler sürekli bi güzelleşme var sende demeye başladı (hamileliğimi bilmemelerne rağmen) çin takvimi ve yüzük testi doğru çıktı oğluşum olacak ❤️
Burcuardic 13+5 iz sürekli ekşi ve tuzlu şeyler canm istiyor turşu felan aşırı yiyorum ve dün erkek oldgunu öğrendik cinsiyetinin
Sedaahmet Zeynoo38 her dakka uyku isteği halsizlik ve hafif mide yanması dışinda bi şikayetim yok. 7+3 haftaliğım. Cinsiyetini cok merak ediyorum 🤗😇😊😊
Tubagrnc Sedaahmet alyansıma ip bağladım yatağa uzandım göbeğimin üstüne tuttum yüzüğün sallanışı aşağı yukarı gidip geliyorsa erkek yuvarlak dönüyorsa kız ☺️