Azzraa Sağolasın canım sana da geçmiş olsun doğru haklısın troid zaten ciddi birşey bütün hormonlar ondan sorumlu ama ben evlendiğimden beri korundum, korunmayı bıraktığım an da hamile kaldım doktora gittiğimde ilk tahlilleri yaptırdığimda öğrendik troidimin baya yüksek olduğunu günde 2-3 defa ilaç yutuyorum ayın ortasında kontrolüm var o zakaj gittiğimde değerine de bakılacak düşmüştür inşallah.