Selam kizlar 11+6 günlükken kız demişti doktor bugün 15+1 günlük kontrolüm vardı erkek dedi kesin erkek dedi daha önce kız demistiniz dedim tabi o zmnda yanılma payım olabilir demişti. Bugün kesin erkek dedi ne yapmalıyım beklemelimiyim biraz daha netleşmesi için