37 haftalık gebeyim. İlginc bi sekilde dogum korkum basladı kalbim sıkısıyor düsündükce dogumum normal olacak gidişat öyle yani. Buradaki dogum hikayelerini okuyunca böyle oldum yoksa cok cesaretliydim 😞 nasıl bu psikolojiden cıkabilirim. Sanki sancım gelince hersey cok kötü olacak gibi his var icimde 😩