Nazmiye42 deletedmom87894 ben tüp Bebek ile hamile kaldım 6+4 günlük daha kontrole gitmedik hiç kanda çıktı doktor 20 gün sonra gel dedi boş gebelik mi diş gebelikmi kafam çok takıyorum da bı sorun olsa belirti olurmu diye soracaktim
Serapcemre Nazmiye42 dış gebelikte kanama oluyormuş canm boş gebeliği de gidince görürsünz ama inş bir şey yoktur
sehrengiz_8 Nazmiye42 canım tüp bebek olunca dış gebelik ihtimali yok diye biliyorum çünkü embriyoyu rahme yerleştiriyorlar geri yumurtalığa değil boş gebelik ise bhcg oranındaki artış vesaireden fark edilebiliyor. Hakkında hayırlısı olsun İnşaAllah
Serapcemre Nazmiye42 hayrlı haberlerinizi alın inş;) insan kalp atısın ıduyana kadr hep huzursuz oluo benmde ıkıncı hamılelıgım 🥰