Baby0605 Doğuma inşaallah son 4 günüm kaldı anneler emzireceğim ilk hedefim o tüm anneler gbi nasip olursa🙏🏻 Emzik konusunda ne zman başlamam gerek ne zman verilmeli siz nasl yaptnız?
yigitalpinannesi40 Ben hastane de direk verdim bir sorun yaşamadım. Avent almıştım şimdi bebeğim 14 aylık oldu hala kullanıyoruz ama avent dışında başka bir emzik kabul etmiyor.
Baby0605 yigitalpinannesi40 bnde Dr. Browns aldm onu da çok önerdiler bakalım hayrlısı Meme de emiyor demi bebeğinz