Annebaba23 Ben de 2 doz oldum, ikisinde de eve geldiğimde biraz kusmustum. Onun dışında Kol ağrısı dışında bir problem yaşamadım. Benden 4 ay onde olan arkadaşım da benimle olmuştu o doğumunu yaptı çok sukur iyi
[silindi] Meryem_1 bende 2 doz sinovac olmustum cok önceden simdi Allah nasip ederse biontech olacağım 2 gün sonra doktorumun tavsiyesiyle bebeğin bağışıklığı için iyi oldugunu izlemistim başka bi doktordan da arastırırken İnsallah sorunsuz olur 🙏🏻
Mervem91 Bende dün aşı oldum 20. Haftamdayım ama çok kötüyüm covidden beter oldum her yerim ağrıyor ayrıca başımda çok ağrıyor normalde olmak istemiyordum ilk dozumu hamile kalmadan önce olmuştum ama perinatolog önerince oldum . İnş bebeğime bişey olmaz allahım sen koru
Estrella Mervem91 kıyamam endişelenme canım. Stres yapma yan etki olmuştur. Ama ateş vs olursa doktoruna danış yine de bence bebeği de takip et. 3. Doz biontech miydi bu?
Mervem91 Doz biontech olmuştum sonrasında da ınfluenza oldum ama hamdolsun şu an bebeğiö iyi teşekkür ederim canımm