prensesinannesi7 Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim de düşük tehlikem var ağda yaptırsam sizce sorun olur mu
Eliza22gzm prensesinannesi7 düşük tehlikesiyle geçirmiştim bende tuvalet harici kalkmam yasaktı o süreçte ağdada yasaktı bana o yüzden jilet kullandım mecbur bunu net olarak doktorunuza danışın bence daha sağlıklı olur