Hilalbasak ben hic dogum yapmadım ama eltim sezeryan doğumu yaptı. Belden iğne vurmuşlar bebeğin acil alınması gerekiyormuş doktor ayaklarini sicak hissedince söyle demiş, o da söylemiş sıcak olduğunda. Doktor karnına neşteri vurunca acıdan bağırıp bayılmış meğer daha karnı uyuşmamış. Doktor da bebegin kalp atışı zayif diye acele edince bunu yaşamişlar. Hala unutamadim çok ağır bir acıydı diyor. Eger böyle bir durum olursa sen bir kaç saniye daha beklet karnına dokunmalarini falan iste dedi bana da.