BuesraYildiz 26+0 bizimle ayni olanlar durumlar nasil bakalim☺️ Bizim coook sükür hic bir skıntımız yok ama coook hareketliyiz biz 😊❤️
CansuDemir BuesraYildiz Bende 40. Haftaya 99 gün kalınca kendi kendime abooow demiştim.Şimdi kaldı 84 gün.Vay ben nerelere gidem oy ben nasıl hazırlanayım da yetiştireyim modundayım.Çok hızlı geçiyor günler ya 😱
BuesraYildiz [bilinmeyen] benimki 877gr olmus normal seyirinde gidiyor cok şükür hersey yolunda ama 😊
Elif-1516 26+0 bugün oldum ☺️ Şimdiye kadar hamilelik şıp diye geçti de göbek cıktı artım sanki yavastan zorlayacak gibi 😬
BuesraYildiz Elif-1516 aynen bu saatzen sonra zorkicak gibi bendede ama bu zamana kadar hic hissedmedim hamile oldugumu
Sehererkull Benimde ayni 26+0 yiz oglusumu bekliorum sali gunu 1 kilo 13 gramdi ve basi 1 hafta onden gidiyor kipir kipir bu haftalarda masallah ❤️ bende 3 kilo aldim ☺️
Gulsummldr BuesraYildiz çift rakam? 🤔 2-4-6-8 oluyo ama sanırım iki haneli sayılardan bahsediyosunuz 😁😬😈
Sehererkull [bilinmeyen] benimkide 1 hafta onde basida icime dert olmustu ama bole duymak iyi gelio normalmis diyorum ☺️